شناسه محصول:

غذای خشک سگ تیست اف د وایلد مدل High prairie

High Prairie Canine Recipe with Roasted Bison & Roasted Venison
ویژگی‌ها
وزن: 2 کیلوگرم, 12.2 کیلوگرم

غذای خشک سگ تیست اف د وایلد مدل High prairie، غذایی لذیذ با انرژی قابل تجزیه ای است که سگ شما برای فعال و پر انرژی بودن نیاز دارد.

ارسال رایگان
ارسال رایگان برای سفارش های بالای 5 میلیون تومان در شهر تهران
free-shipping
تضمین اصالت کالا
حذف

- +

توضیحات

غذای خشک سگ تیست اف د وایلد مدل High prairie با طعم گاومیش و گوزن

گاومیش کوهان دار سرخ شده و گوشت گوزن برشته شده طعمی منحصر به فرد را به وجود می آورد که در هیچ جای دیگری خارج از طبیعت نمی توانید پیدا کنید. 32 درصد از این دستور غذا را پروتئین تشکیل می دهد و انرژی قابل تجزیه ای را در اختیار سگ شما قرار میدهد که برای فعال و پر انرژی بودن نیاز دارد.به همراه سبزیجات، حبوبات و میوه ها آنتی اکسیدان های قوی برای کمک به حفظ سرزندگی کلی بدن. این دستور العمل نگهداری برای رفع نیازهای غذایی سگ های بالغ طراحی شده است.

ویژگی های غدای خشک سگ مدل بالغ High prairie :

  • گاومیش کوهان دار مرتعی و آهو پرورش یافته در مرتع : گاومیش کوهان دار سرخ شده و گوشت گوزن برشته شده حاوی پروتئین بسیار قابل هضم که طعم بسیار لذیذی برای سگ شما فراهم میکند.
  • انواعی از پروبیوتیک های خاص: سیستم گوارشی و ایمنی سالم برای سلامت کلی حیوان خانگی شما حیاتی است. پروبیوتیک های انحصاری K9 Strain ما به طور خاص برای سگ ها توسعه یافته و پس از فرآیند پخت و پز با اطمینان از کارامد بودن اضافه می شوند. هر پوند از Taste of the Wild 80 میلیون سلول زنده و فعال را فراهم می کند که به حمایت از سیستم گوارشی و ایمنی سالم کمک می کند.
  • تهیه شده از رسپی بدون غلات 
  • ترکیبی از اسید های چرب و امگا: سطوح متعادل اسیدهای چرب امگا 6 و امگا 3 برای تقویت و حفظ پوست سالم و پوشش مویی براق.
  • بسیار مناسب برای سگ های بالغ : این دستور غذا به طور خاص برای ارائه تغذیه کامل و کمک به حفظ سلامتی سگ بالغ شما طراحی شده است.
  • ریشه خشک کاسنی: این منبع فیبر پروبیوتیک، تغذیه ای برای باکتری های مفید پروبیوتیک در سیستم گوارشی را فراهم می کند.
  • آنتی اکسیدان ها : سبزیجات، حبوبات و میوه ها، از جمله سیب زمینی شیرین، نخود فرنگی، گوجه فرنگی، زغال اخته و تمشک، مواد مغذی را فراهم می کنند که به سلامت کلی سگ شما کمک می کند، در حالی که مقادیر تضمین شده روی، سلنیوم و ویتامین E از سیستم ایمنی بدن حمایت می کند.

 

توضیحات تکمیلی

وزننامعلوم
وزن

2 کیلوگرم, 12.2 کیلوگرم

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

واتس اپ
اینستاگرام
تماس تلفنی