شناسه محصول: 052742024783

غذای خشک سگ نژاد کوچک هیلز مدل Perfect Weight وزن 1.5 کیلوگرم

هنگامی که سگ‌های شما در حال رشد و وزن گیری هستند در برخی شرایط ممکن است رشد حیوانات خانگی شما به نوعی پیش برود که وزن آن‌ها متناسب با سنشان نیست. در چنین شرایطی آیا سگ کوچک شما که در حال رشد است از وزن ناسالمی برخوردار است؟ یا آیا به دنبال راهی مناسب برای حفظ وزن حیوانات خانگی و خودتان هستید؟ غذای خشک سگ نژاد کوچک هیلز مخصوص کنترل وزن یکی از مواد مغذی برای سگ‌های کوچک استفاده می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن روند تغذیه و رشد وزن سگ‌های خود را کنترل کنید.

ارسال رایگان
ارسال رایگان برای سفارش های بالای 5 میلیون تومان در شهر تهران
free-shipping
تضمین اصالت کالا
2,100,000 تومان
- +

توضیحات

غذای خشک سگ نژاد کوچک هیلز مدل Perfect Weight

بسیاری از سگ‌هایی وجود دارند که به دلیل فعالیت و جنب و جوش بالایی که دارند شروع به خوردن مواد غذایی‌های زیادی می‌کنند. این مواد خوراکی نه تنها سبب رشد آن‌ها نمی‌شود، بلکه باعث می‌شود که کالری و چربی اضافی را وارد بدن خود کرده و به مرور زمان دچار اضافه وزن شده و سیستم گوارشی آن‌ها به خوبی عمل نکند.

اگر سگ‌های در حال رشد شما دچار این مشکل شده‌اند، دیگر نگران این موضوع نباشید! زیرا با استفاده از غذای خشک سگ نژاد کوچک هیلز مخصوص کنترل وزن به خوبی می‌توانید کاهش وزن چشم‌گیری را برای سگ‌های خود به ارمغان بیاورید. بیش از ۷۰ درصد از سگ‌هایی که اضافه وزن دارند در طی ۱۰ هفته با تغذیه از این محصول توانسته‌اند که کنترل خود را به دست گیرند و به خوبی وزن خود را کاهش دهند. از آنجایی که این محصول با مواد طبیعی ساخته شده است به سگ‌های کوچک کمک می‌کند که بتوانند ماهیچه‌های بدون چربی خود را حفظ کنند و بدون کم شدن عضله یا حتی ماهیچه‌هایشان به کم کردن وزن خود ادامه دهند.

مواد تشکیل دهنده غذای مخصوص کنترل وزن

بسیاری از مواد خوراکی حیوانات وجود دارد که نه تنها از مواد طبیعی ساخته نشده‌اند، بلکه ممکن است از موادی تهیه و تشکیل شده باشد که برای حیوانات خانگی شما مضر است. شما می‌توانید این محصول را با اطمینان و به راحتی استفاده کرده و شاهد روند طبیعی و سالم سگ‌های خود باشید.

غذای خشک سگ نژاد کوچک هیلز مدل Perfect Weight تنها از مواد با کیفیت بالا و طبیعی مانند مرغ واقعی، گوشت بره و پروتئین ماهی آزاد استفاده می‌شود و با داشتن پروتئین‌های با کیفیت بالا به عنوان اولین ماده‌هایی به حساب می‌آید که مزایای آنتی اکسیدانی آن‌ها سبب می‌شود که علاوه بر کاهش وزن، رشد طبیعی سگ‌های شما را به همراه داشته باشد. با توجه به اینکه این محصول از مواد طبیعی مانند ویتامین‌ها و مواد معدنی اسید آمینه‌ها و دیگر موارد تشکیل شده است به هیچ عنوان از رنگ‌های مصنوعی، طعم دهنده‌ها، مواد نگهدارنده یا غذاهای فرعی مرغ ساخته نشده است و می‌توانید به عنوان یک مکمل غذایی عالی برای حیوانات خود استفاده کنید که قطعا سگ‌های شما از این محصول خوششان خواهد آمد.

مواردی که باید به آن‌ها توجه داشته باشید

مواد غذایی سگ‌ها با توجه به شرایط می‌تواند متفاوت باشد برای همین شما باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشید. غذای خشک سگ نژاد کوچک هیلز مخصوص کنترل وزن برای سگ‌های زیر توصیه می‌شود:

  • سگ‌های بالغ از جمله سگ‌هایی که کمتر فعالیت می‌کنند؛
  • سگ‌های عقیم شده؛
  • سگ‌هایی که مستعد افزایش وزن هستند.

موارد زیر برای سگ‌هایی است که استفاده از این محصول برای آن‌ها توصیه نمی‌شود مانند:

  • توله سگ‌ها؛
  • سگ‌های باردار یا شیرده.

اگر سگ در حال رشد شما دارای شرایط ویژه یا متفاوتی است، سعی کنید حتما برای استفاده از هر مواد خوراکی یا مواد مکملی از دامپزشک حیوان خود مشورت‌های لازم را بگیرید که اگر مانعی برای استفاده از هر ماده خوراکی وجود داشت، به شما گفته شود.

کلام آخر

داشتن یک رژیم غذایی متناسب با توجه به شرایط و موقعیت سگ‌های شما یکی از مهم‌ترین نکاتی است که صاحبان سگ‌ها باید به آن توجه ویژ‌ه‌ای داشته باشند. اگر حیوان خانگی شما در سنین کم دچار اضافه وزن شده‌اند، سعی کنید علاوه بر مراجعه به پزشک، از محصولات کمکی کم کردن وزن نیز بهره‌مند شوید.

غذای خشک سگ نژاد کوچک هیلز مخصوص کنترل وزن یکی از چندین محصولی است که می‌تواند به راحتی به سگ‌های شما در این روند کمک فراوانی کرده و شاهد کاهش وزن آن‌ها باشید. این محصول دارای ویژگی‌هایی مانند کاهش وزن ایمن و موثر با نتایج قابل مشاهده در عرض ده هفته، حفظ ماهیچه و وزن سالم و حمایت طولانی مدت از آن، پشتیبانی از عضلات بدون چربی است. قیمت این محصول با توجه به مواد تشکیل دهنده و عملکرد فوق‌العاده کاملا مناسب و به صرفه است.

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

واتس اپ
اینستاگرام
تماس تلفنی